Dag 5 - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 5 - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Los Angeles

Door: Max

12 Juli 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag mochten we 'uitslapen'. Toen we wakker waren aten we een super duur ontbijt (wat verwacht je anders van een Hilton hotel). Toen we alles hadden opgeruimd werden we vervoerd naar onze camper. We zagen veel verschillende soorten en grootte campers. Wij dachten dat wij een best kleine (wat voor ons al erg groot leek) camper kregen, maar uiteindelijk bleek het dat wij een gigantische camper kregen. Toen we alles uitgelegd kregen en de binnenkant zagen, werd de camper alleen maar beter en mooier. Wat voor ons het absolute WoW moment was toen er een flatscreen uit het aanrecht kwam (typisch Amerikaans). Toen Jaco van het terrein afreed, reed hij meteen over een hobbel waardoor alle kasten opgingen en allemaal plastic glazen op de grond vielen. Hierdoor waren wij al snel een beetje bang of de reis wel goed ging komen. Toen we de walmart binnenkwamen keken wij allemaal onze ogen uit. Zo veel en grootte spullen! Nadat we alle spullen hadden opgeruimd reden we verder naar onze bestemming. Toen we aankwamen was het al 22.00 uur. We hadden snel een plek uitgekozen en toen gingen we ons klaarmaken voor de eerste nacht in de camper.

• 14 Juli 2016 - 09:39

Magda:

Ik ben wel heel benieuwd naar jullie camper...! Veel veilige kilometers gewenst en geniet van jullie reis

• 14 Juli 2016 - 16:44

Ellen:

Wat hebben jullie het geweldig zo te lezen! Leuk om op deze manier mee te reizen met jullie.

• 14 Juli 2016 - 22:52

Anita:

Wat gaaf zeg zo'n mega camper. Leuk om jullie zo te volgen.

• 15 Juli 2016 - 18:22

Mama Pak:

Leuk om allemaal te lezen, graag iets foto's voor Co (papa)
    Groetjes uit Kamerik Papa&mama