Dag 7 - Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 7 - Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 7 - Grand Canyon

Door: Jaco

14 Juli 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

De volgende dag weer heel vroeg op voor de zonsopgang. Prachtig was die. Ondanks ons prachtige plekje waren we een soort blij dat we weer weg mochten. Toch iets te warm voor ons daar. We gingen op weg naar de Grand Canyon, een van de 7 wereldwonderen. Het was onze op een na langste etappe. Wederom prachtige landschappen gezien onderweg en nog een stukje route66 meegepikt. Eigenlijk waren alleen het beginpunt en het eindpunt van onze route66 in route66-sfeer. De rest viel een beetje tegen. Tegen een uur of 5 kwamen we aan bij het nationale park de Grand Canyon. Het inchecken ging soepel en wederom hadden we, het wordt wat eentonig, bijna het beste plekje van de camping. We kregen zelfs visite van een paar herten. Na een vroege bbq gingen we via de shuttle bus op pad voor de zonsondergang in de Grand Canyon. Onze eerste indruk was WoW en Ilona werd zelfs een beetje emotioneel van dit overweldigende aanzicht. Je maakt je van tevoren een bepaalde voorstelling, maar dit overtrof alles. Na ongeveer 1394 foto's gingen we moe maar zeer voldaan weer op tijd naar bed.

• 17 Juli 2016 - 12:12

Riet Van Zijl.:

Proef of het t doet

• 17 Juli 2016 - 16:02

Marion:

Lijkt me heel mooi. Ben erg benieuwd naar jullie foto's!!

• 19 Juli 2016 - 22:16

Anita:

Wat een ervaring! Ben ook erg benieuwd naar de foto's