Dag 10 - Page/Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 10 - Page/Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 10 - Page/Monument Valley

Door: Allemaal

17 Juli 2016 | Verenigde Staten, Page

Na al het spektakel van de afgelopen dagen waren we nu toe aan een rustig dagje. De jongens lagen uit te slapen in Arizona, terwijl Jaco in Utah een duik nam in Lake Powel. Toch vreemd, zo'n camping die in 2 staten en 2 tijdzones ligt.

Vervolgens hebben we 231 km gereden om opnieuw bij de grens van Arizona en Utah uit te komen. Maar nu net aan de andere kant.

Bij Monument Vally aangekomen aanschouwen we de set van tientallen westernfilms. De trots op John Wayne is terug te vinden in elke poster, kledingstuk en golfbal.

De camper wordt op de camping geparkeerd. Ondanks dat we wel eens op een mooier plekje hebben gestaan, was het een prima plaats in een prachtige omgeving.

• 21 Juli 2016 - 20:58

Peet&Monique:

Genieten!! Wat een leuke verhalen en schitterende foto's ! En die met de 4 Heren Pak! Super!