Dag 11 - Monument Valley/Capitol Reef - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 11 - Monument Valley/Capitol Reef - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Monument Valley/Capitol Reef

Door: Ilona

18 Juli 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanmorgen een wandeling gemaakt naar het kleine dorpje Gouldings met het enige echte John Wayne museum. Was leuk om gezien te hebben.

Hierna gingen we op pad voor onze mooiste rit tot nu toe. Wat een verschillende landschappen en uitzichtpunten. Het was een genot om te rijden. Je komt bijna niemand tegen. Heel bijzonder.

Op de camping aangekomen in Capital Reef hadden we wederom een plekje aan de rand van de camping met een fenomenaal uitzicht. Luifel uit en stoeltjes uitgeklapt. Bier, rosé en limonade ingeschonken en toen........ Regen en wind. Wat een pech hebben wij toch.

• 20 Juli 2016 - 22:06

Magda:

Wow, deze afgelopen dagen zijn volgens mij wel heel spectaculair geweest, ben benieuwd naar al die mooie foto's! Vooral blijven genieten met elkaar! X

• 20 Juli 2016 - 23:26

Ma Van Zijl.:

Wat n mooie verhalen ik reis helemaal met jullie mee, kijk elke dag op de kaart waar jullie nu zijn.nog veel plezier.veel lieve gr.knuffel voor ieder xxx.