Dag 13 - Bryce Canyon / Zion - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 13 - Bryce Canyon / Zion - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Bryce Canyon / Zion

Door: Ilona

20 Juli 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Ondanks dat we vandaag de kortste route op het programma hadden, stonden we toch bijtijds op. Bram moest nog wat bedrijven bellen uit Nederland, Engeland en Duitsland voor zijn stage. En er was nog tijd om een was te draaien in de laundery . (Ideaal hier)

Onze trucker genoot zichtbaar van de mooie rit. Hij kan altijd nog vrachtwagenchauffeur worden. Het gaat hem prima af. Het was een erg bochtige weg door de bergen heen. Er moest door ons extra tol betaald worden om door een tunnel te gaan omdat we een flinke camper hadden.

Onderweg in een dorpje koffie gedronken waar ze , eindelijk, goede WiFi hadden. Konden we ons blog bijwerken.

Rond het middaguur kwamen we al in Zion aan. Onze camper parkeerde we vlak bij een stromend beekje en ook hier kregen we visite van wat hertjes. Blijft bijzonder.

Wandelschoenen aan rugtas met flesjes water mee en op pad. Een bergpad langs watervallen en rotsen van een prachtig mooi landschap. In het begin was het pad erg vlak en aangezien we allemaal toch van wat meer klimmen en klauteren houden vervolgde we het pad voor de meer geoefende wandelaars.

Weer terug bij ons plekje zetten we onze stoelen in het riviertje en genoten we van een borrel met onze voeten in het verkoelende water.

Deze dag eindigde we met een bbq en bleven nog een poos buiten zitten met een zwoel windje en een kop koffie, genietend van de overweldigende omgeving.

• 21 Juli 2016 - 11:15

Ma Oma :

Wat n prachtige foto's, n mooi verhaal en zooo geweldig met elkaar. geniet nog gr. ma en oma.xxx.