Dag 18 - Kings Canyon - Reisverslag uit Kings Canyon, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 18 - Kings Canyon - Reisverslag uit Kings Canyon, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 18 - Kings Canyon

Door: Ilona

25 Juli 2016 | Verenigde Staten, Kings Canyon

Na een lekkere nacht geslapen te hebben in het Kingsman-Sequoia park, stonden we om 8.30 uur op. Eerst een ontbijtje genomen, wat een hele tour was om de tafel te dekken. We stonden nl. op verschillende hoogtes op deze plek.

We namen de shuttlebus naar de General Sherman Tree, waar we de grootste boom ter wereld te zien zouden krijgen. Nou, dat klopte wel. Wat een gigantische bomen stonden er in dit park.  De grootste had een omtrek van 32 meter. Er werden de raarste capriolen uitgehaald om deze boom zo compleet mogelijk op de foto te zetten.

Omdat we op onze camping geen douche hadden en er ook weer een keer gewassen moest worden gingen we met de camper op pad naar een plek om dit te kunnen doen.
Dat plekje was Stoney Creek, maar was helaas verre van ideaal. De douches bleken niet te werken, de benzine was van de pomp was op en de wasmachines deden er giga lang over. Gelukkig deed de WiFi het af en toe een beetje en gingen we na 2 uur (met schone was) en een paar mails te hebben verstuurd weer terug naar ons stekkie.

We genoten van een door Tom heerlijk bereide Italiaanse pastaschotel. Weer eens wat anders dan de bbq.

Het kampvuur werd aangemaakt. Het aanmaken gaat Jaco inmiddels goed af. Alleen het vuurtje laten branden is soms wat lastig. Maar dat is geen probleem voor de jongens. Die vinden het maar wat leuk om te spelen met vuur.

Het was ons niet gelukt om een werkende douche te vinden, dus gebruikte we de douche in de camper. Dit ging prima, zodat we weer "schoon" ons bed in konden.

• 28 Juli 2016 - 07:52

Magda:

Weer genoten van jullie verhalen en de foto's! Erg leuk!

• 30 Juli 2016 - 06:26

Marion:

Wat een bijzondere reis! Prachtige foto's! We genieten mee.