Laatste dag - L.A/Amsterdam. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van pakamerika - WaarBenJij.nu Laatste dag - L.A/Amsterdam. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van pakamerika - WaarBenJij.nu

Laatste dag - L.A/Amsterdam.

Door: Ilona

06 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Wakker worden en koffers inpakken. Onze terugreis is gepland voor vandaag. Bijzonder dat je op zaterdagmiddag om 15.00 aan boord gaat en zondagmiddag om 13.00 weer in Nederland land.

Eerste vlucht van L.A naar Minneapolis. Hier een tussenlanding. Een decadente luchthaven. Bij elke stoel in de gate staat een eigen I-Pad. Je kunt hierop zelfs eten en drinken bestellen en direct op je plek betalen en dan wordt het bij je gebracht. Het moet niet gekker worden, maar dit zal de toekomst wel zijn.

Weer aan boord. Grote paniek. De veiligheidsvideo kon niet gestart worden. Het cabinepersoneel moest toen ouderwets zelf alles uitleggen. Het ging ze nog goed af. Een prima vlucht naar Amsterdam waar we 25 minuten te vroeg aankwamen. Moesten wachten tot er een gate vrij kwam.
We kijken terug naar een prachtige fascinerende reis.

Dag Amerika.

• 16 Oktober 2016 - 14:46

Fré Bijl:

Dag allevijf, ik kreeg jullie reisverslag door van Sandra. Ik heb er erg van genoten. Onze eigen reis dwars door Amerika van 22 jaar geleden kwam weer helemaal tot leven. (ik heb zelf ook een uitgebreid verslag van die reis gemaakt). Voor jullie ook een reis om nooit te vergeten en ook voor de jongens natuurlijk heel bijzonder. Dank je wel voor het leuke verslag, dat ik met veel plezier heb gelezen.
    Vriendelijke groeten, ook van Frits. Fré Bijl