Amerika reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van pakamerika - WaarBenJij.nu Amerika reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van pakamerika - WaarBenJij.nu

Amerika reis

Door: Ilona

07 Juli 2016 | Nederland, Nederland

2 jaar geleden zijn we begonnen aan de voorbereidingen voor onze Amerika reis. Het bezoeken van bijeenkomsten over Amerika, informatie verzamelen van vrienden en collega's. De route uitstippelen. De tickets werden geboekt en de camper werd gereserveerd. Vanaf januari konden we ook de campings gaan reserveren. Er werden tripjes voor onderweg geboekt en de datum van vertrek kwam steeds dichter bij. En nu is het zover. De koffers staan klaar en volgens mij gaan we goed voorbereid weg. We hebben er enorm veel zin in.

• 07 Juli 2016 - 21:17

Jerro:

Heel veel plezier! Het is jullie gegund!!!

• 08 Juli 2016 - 20:54

Anita:

Nu echt onderweg. Hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben. Veel plezier in New York!

• 08 Juli 2016 - 21:07

Linda:

Hopelijk goede vlucht gehad en nu genieten van alle indrukken te beginnen in New York City ! Enjoy ! XLinda

• 09 Juli 2016 - 08:25

Magda:

Het echte genieten kan nu beginnen: New York en daarna de rest van jullie reis door de VS. Heel veel plezier met elkaar! X

• 09 Juli 2016 - 23:53

Monique:

De eerste dag zit er op, de eerste indrukken zijn opgedaan en ongetwijfeld zijn er al vele foto's gemaakt. Het Vrijheidsbeeld al gezien? Heb een mooie tijd met elkaar! Xx