Dag 29 - Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 29 - Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 29 - Hollywood

Door: Bram

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Hollywood

Wat hebben geld, grote witte letters en sterren met elkaar gemeen? Het zijn drie dingen die je kan vinden in Hollywood.

Maar voor we naar fame en rijkdom van Hollywood gaan, stappen we uit ons Hilton hotel bed in de Jeep. Op naar de fast food keten Danny’s voor een lekker vet ontbijt.

Na dit geweldige ontbijt gaan we door naar de rijkeluisbuurt Bell Air, waar filmsterren zo veel mogelijk geld in hun villa’s pompen terwijl ze zelf na een helicopter vlucht in hun tuin landen, klaar voor een potje golf op hun privé golfbaan.

We stappen uit in Beverly Hills, lopen langs de luxe Gucci, Prada, La Costa en Dior winkels, waar de rijkste aller rijkste hun… He, is dat nou Brad Pit? In z’n grijze (AUTO) zien we toch echt deze wereld ster langs rijden. Althans, dat denken we. Na hevig discussie zijn we er niet 100% zeker van, maar het is wel heel leuk om te geloven dat we hem gezien hebben. Oordeel zelf met de foto in dit verslag.

Hierna door naar de Walk of Fame, na te hebben geparkeerd maken we een verkeerde beslissing en lopen we langs alle B en C artiesten. Na terug te zijn gekomen bij de parkeerplaats wil ik toch nog een klein rondje doen, en dat was maar goed ook, want na een tegenvallende eerste helft zagen we hier namen als Steven Spielberg, Daniel Radcliff, Donald Trump… He, is dat nou Brad Pit? In z’n rode ster zien we toch echt deze naam langs komen. Althans, dat denken we. Na hevig discussie zijn we er niet 100% zeker van, maar het is wel heel leuk om te geloven dat we hem gezien hebben. Oordeel zelf met de foto in dit verslag.

Als laatste nog genieten van de letters van Hollywood. Tom had een plek gevonden waar we zo dichtbij mogelijk konden komen en midden in een woonwijk zaten vijf irritante toeristen daar uit te kijken naar het Hollywood bord, maar wat is het toch heerlijk om een toerist te zijn. Vandaag voor de allerlaatste keer.

• 13 Augustus 2016 - 14:31

Monique:

Ha ha, leuk gedaan Bram! Ik denk dat jullie Bratt idd gezien hebben!