Dag 2 - New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu Dag 2 - New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van pakamerika - WaarBenJij.nu

Dag 2 - New York

Door: Ilona

09 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

We moeten erg wennen aan het tijdsverschil. 5.45. Klaarwakker. New-york ontwaakt vroeg. Uit ons raam zien we veel mensen al aan het hardlopen. We gaan op zoek naar een supermarkt. In tegenstelling tot de overkant is het hier heerlijk rustig. Na ons ontbijt nemen we eerst een bakkie koffie bij star Bucks. (we zitten tenslotte in Amerika) We nemen de boot naar de overkant en daarvandaan lopen we naar het vertrekpunt van de boot naar het Vrijheidsbeeld. We zijn niet de enige. Worden weer uitgebreid gefouilleerd. Na heel veel foto's te hebben genomen en een broodje gegeten te hebben gaan we weer terug naar de Big Apple. Daar laten we ons via de hop-on hop-hoff brengen naar de Rockefeller Tower. Een indrukwekkend gebouw van binnen met een lift die je in nowtime van verdieping 1 naar verdieping 67 brengt. Wat een prachtig uitzicht over heel New-York. Jammer dat het bewolkt was. Hierna een poos door het central park gelopen. Wat een rust hier. Volgens ons het enige park met stoplichten. In de beergarden op een terras gezeten. Ook Bram genoot van een biertje ondanks hij nog geen 21 jaar is. Daarna was het tijd om te gaan eten en vonden we eindelijk een KFC voor Max. Vermoeid en voldaan met de metro (waar het bloedheet was) weer terug naar ons appartement .

• 10 Juli 2016 - 21:20

Monique:

Leuke foto Max! Overtuigend bewijs dat het Vrijheidsbeeld er nog staat

• 10 Juli 2016 - 23:13

Marion :

Wat leuk zo'n blog! Reizen we een beetje met jullie mee! XX